Lyckadag? NOT

Idag har den inte varit min bästa dag i livet kan jag lungt meddela.
Började imorse när jag gick ner till förrådet för att hämta min cykel.
Borta, min cykel var borta. Någon hade stulit MIN cykel. Då ska ni veta att det bara är 8 lägenheter i mitt hus, vilket innebär ca 8 nycklar till vårat förråd. Vilket måste innebära (eftersom dörren inte va uppbruten) att någon granne har varit så fräck att denna har stulit min cykel.

Sen kom jag till jobbet. Där har det iofs varit helt okej. Bra väder, varmt och slutade hyfsat tidigt. Så eftersom jag tog MC:n till jobbet tänkte jag att jag kunde ta en tur efter jobbet. Tänkt och gjort. Åkt i ca 10 minuter och vad händer? Det börjar regna på mig. Jaha, bara att åka hem igen.

Kommer in innanför dörren, posten har kommit. Dessutom ett paket från Harley Davidson. Då blev jag på bättre humör. Tills jag provade det jag hade beställt. Mhm, för litet. Jag får helt enkelt börja banta, här och nu!

Tänkte, jag ringer till min far och beklagar mig lite.

VART är min telefon??

Nu ska jag träna bort min frustration.
Kommer säkert hem med ett brutet ben eller något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0